
Dr. Bş.Öğ. Seçil ARAŞKAL - Okul Müdürü
Seçil Araşkal, 1999 yılında İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi İngilizce Öğretmenliği bölümünden mezun olmuştur. 2019 yılında Karabük Üniversitesi Eğitim Bilimleri Eğitim Yönetimi Anabilim Dalında yüksek lisans eğitimini tamamlamıştır. Halen Karabük Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalında doktora çalışmasına devam etmektedir. 1999 yılından itibaren Karabük ilinde farklı liselerde İngilizce öğretmeni ve müdür yardımcısı olarak görev yapmıştır. 2021 yılından bu yana Karabük Bilim ve Sanat Merkezinde kurum müdürü olarak çalışmaktadır. Evli ve iki çocuk annesidir. Örgütsel davranış ve eğitim yönetimi disiplinlerinde çalışmaları bulunmaktadır.
Karakaya, A. (2025). Yöneticilerin çatışma yönetim tarzının sinizm ve motivasyon açısından incelenmesi: öğretmenler üzerine bir çalışma. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 12 (42), 315-346.
Araşkal, S. ve Karakaya, A. (2025). Yöneticilerin çatışma yönetim tarzının sinizm ve motivasyon açısından incelenmesi: öğretmenler üzerine bir çalışma. Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 12 (42), 315-346.
Araşkal, S. & Arslan, B. (2021). Üniversitelerde Pandemi Sürecinin Yönetiminde Öğrencilerin Yabancılaşması Üzerine Bir Araştırma. Econder International Academic Journal, 5(2), 343-358.
Araşkal, S. & Gürbüz, A. (2021). Eğitim Kurumlarında Okul İklimi ve Öğretmen. The Journal of International Educational Sciences, 28(28), 137-167.
Araşkal, S., & Kılınç, A. Ç. (2019). Öğretmen Liderliğini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi: Nitel Bir Araştırma. Kuram ve Uygulamada Egitim Yönetimi Dergisi, 25(3), 419-468.
Arslan, B., Karakaya, A. & Araşkal, S. (2020, Temmuz). Personel Güçlendirme ve Yönetim Tarzı İlişkisi. Econder 2020 II. Uluslararası İktisat, İşletme ve Sosyal Bilimler Kongresi, (s. 32), Kastamonu Üniversitesi, Kastamonu
Cansoy, R., Kutlu, H., Araşkal, S., Bozkurt, E., & Danışmaz, N. (2018). Factors That Limit Effective Administrative Behaviors of School Principals: A Mixed Method Study. Journal of History Culture and Art Research, 7(1), 65-76.
Çelebi, N., Araşkal,S., Kutlu, H. ‘An Overviewof Researches in Foreign Language Teaching Process in Turkey:A Content Analysis Study’. 4 th International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2018 (LowerSilesia University Wroclaw-Poland 03-05 2018 July). Ed. Tıtrek, O., Gültekin, G. S., & Zembrzuska, A. (2018).
Karakaya, A., Araşkal, S., Arslan, B. ‘Eğitim Örgütlerinde Yönetici Geliştirme Uygulamaları: MEB Örneği’. 4 th International Economics, Business and Social Congress (Kahramanmaraş Sütçü İmam University 03-06 June 2021). Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi ISBN:978-625-8447-01-9
Karakaya, A., Arslan, B. & Araşkal, S. (2021). Radikal Bir Yönetim Yaklaşımı Olarak Holakrasi’nin Stratejik Analizi. Finans Ekonomi ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 6(4), 625-635.
Kılınç, A.Ç., Araşkal, S. & Kutlu, H. (2019). Okul Yöneticilerinin Yönetiminde Gücü Kullanma Stilleri İle Öğretmen Liderliği Arasındaki İlişki. The Journal of International Educational Sciences, 5(15), 214-234.
Kutlu,H., Araşkal, S.,Araşkal, Ü. ‘Ortaöğretim Kurumlarında Öğretmenlerin Mesleğe Yabancılaşma Algısı’.11th International Forum of Educational Administration (ıfea-11) Eyfor-XI ( MEF Üniversitesi Eğitim Fakültesi 17-18-19-20-21- November-2020).